25 травня 2012 р.

Сучасний ліцеїст. Погляд вчителя.

Якими ми їх бачимо? Чого від них чекаємо? 
Діти змінилися, з розвитком цифрових технологій  вони стали спритнішими. У них з’явились  мобільні телефони та інтернет і, завдяки цьому, вони стали більш сучасними і технологічно підкованими, але думаю це нашкодило їх духовному розвитку. Раніше дітям більше часу приділяли батьки, тепер цю функцію виконує інтернет, але чи завжди дитина може там навчитися чомусь хорошому? Сьогодні діти рідко спілкуються зі своїми батьками, і якщо матусі і татусі думають, що дитина ходить в школу і цього їй достатньо, то вони страшенно помиляються.


Якими б вони не були, ми навчаємо та виховуємо їх з любов'ю та повагою.


Cкоропадська Світлана Олексіївна
Що ми, вчителі, знаємо про сучасних учнів? Те, що вони обожнюють мобільний зв'язок і Інтернет,  у вільний від навчання час сидять у «контакті», жваві веселі, шумні  та невгамовні. Отже, звичайні діти епохи науково-технічного прогресу. Але, як і багато століть тому, вони вразливі, допитливі, захоплюються до нестями. А мої учні ще й талановиті у спорті. І тому для  них характерні риси справжніх спортсменів:  самодисципліна, відчуття команди, взаємодопомога. Але всі вони    чекають від нас сучасних вчителів, поваги до них і, саме основне, щоб їх любили такими, які вони є. 
Кучер Людмила Станіславівна
Це діти телебачення і комп'ютерних ігор; вони воліють мати все і одразу, а не напружувати уяву, пихтіти в бібліотеці. Але поза тим вони впевнені що все в цьому світі крутиться навколо них. Вони   щирі й довірливі, вразливі й співчутливі, готові любити і дуже хочуть, щоб любили їх. Вони інакші, бо й світ, у якому вони живуть, інакший, – але в них така ж, як і колись, світла ранима душа.
Пушка Софія Іванівна
 Сучасні діти менш закомплексовані, а ніж ми, коли були в їхньому віці,  набагато розкутіші й безтурботніші. А ще вони мають колосальний вибір, якого не було в нас.  Інтернет дає практично необмежений доступ до будь-якої інформації, агресивна реклама спокушає дитину все новими й дедалі досконалішими комп’ютерними іграми і, щиро кажучи, коли я бачу десь на книжковому ярмарку дівчат і хлопчиків, які без принуки самі беруть до рук і з цікавістю читають книжки, в мене перехоплює подих від хвилювання.
Втрачена вагомість книжки. Діти жаліються вони завеликі та тяжкі. І як вчитель фізики уявила, на мить,  що раптом в усьому світі відімкнуться комп’ютери. Просто хтось всемогутній і незбагненний клацне пальцями – і світ повернеться до свого первісного докомп’ютерного стану. І що тоді?
Усова Алла Анатоліївна
Сучасні діти вільні  від стереотипів, навіть якщо дорослі їм  уперто їх нав’язують. Вони від народження впевнено поводяться з мобілками, «ай-падами», «ай-подами», комп’ютерами та розмаїттям сучасної техніки. Їхня логіка, пам’ять та парадоксальне мислення шокують на уроках, їх важко чимось здивувати.  Але вони потребують уваги, та любові.
Волик Галина Павлівна 
Сучасний учень: який він? Інтелектуальний і креативний? Духовна особистість,, сповнена прагнень і бажань жити і творити?
Але на жаль, на жаль, це не завжди так. І рік від року тих, хто нічого не хоче, той хто навчання ставить на останнє місце, добрі людські почуття і відносини не цінує, стає все більше.
Їм складно, але бути молодим важко в усі часи.
Але мені подобається в них самостійність, спрямованість на майбутнє, вміння швидко освоювати нові інформаційні технології, користуватися ними, викликає посмішку їх самовпевненість, але насторожує їх споживацьке ставлення до всього і до всіх: мені повинні, для мене зобов'язані і та інше, відсутність якогось внутрішнього такту, вихованості.