Якими ми їх бачимо? Чого від них чекаємо?

Якими б вони не були, ми навчаємо та виховуємо їх з любов'ю та повагою.
Cкоропадська Світлана Олексіївна
Що ми, вчителі, знаємо про сучасних учнів? Те, що вони
обожнюють мобільний зв'язок і Інтернет,
у вільний від навчання час сидять у «контакті», жваві веселі, шумні та невгамовні. Отже, звичайні діти епохи
науково-технічного прогресу. Але, як і багато століть тому, вони вразливі,
допитливі, захоплюються до нестями. А мої учні ще й талановиті у спорті. І тому
для них характерні риси справжніх
спортсменів: самодисципліна, відчуття
команди, взаємодопомога. Але всі вони
чекають від нас сучасних вчителів, поваги до них і, саме основне, щоб їх
любили такими, які вони є.
Кучер Людмила Станіславівна
Це
діти телебачення і комп'ютерних ігор; вони воліють мати
все і одразу,
а не напружувати уяву, пихтіти в бібліотеці.
Але поза тим вони впевнені що все в цьому світі крутиться навколо них.
Вони щирі й довірливі, вразливі й співчутливі,
готові любити і дуже хочуть, щоб любили їх. Вони
інакші, бо й світ, у якому вони живуть, інакший, – але в них така ж, як і
колись, світла ранима душа.
Пушка Софія Іванівна
Сучасні діти менш
закомплексовані, а ніж ми, коли були в їхньому віці, набагато розкутіші й безтурботніші. А ще вони мають колосальний вибір,
якого не було в нас. Інтернет дає практично необмежений доступ до
будь-якої інформації, агресивна реклама спокушає дитину все новими й дедалі
досконалішими комп’ютерними іграми і, щиро кажучи, коли я бачу десь на
книжковому ярмарку дівчат і хлопчиків, які без принуки самі беруть до рук і з
цікавістю читають книжки, в мене перехоплює подих від хвилювання.
Втрачена вагомість книжки. Діти жаліються вони завеликі та тяжкі. І як вчитель фізики уявила, на мить, що раптом в усьому світі відімкнуться комп’ютери. Просто хтось всемогутній і незбагненний клацне пальцями – і світ повернеться до свого первісного докомп’ютерного стану. І що тоді?
Втрачена вагомість книжки. Діти жаліються вони завеликі та тяжкі. І як вчитель фізики уявила, на мить, що раптом в усьому світі відімкнуться комп’ютери. Просто хтось всемогутній і незбагненний клацне пальцями – і світ повернеться до свого первісного докомп’ютерного стану. І що тоді?
Усова Алла Анатоліївна
Сучасні
діти вільні від стереотипів, навіть якщо
дорослі їм уперто їх нав’язують. Вони
від народження впевнено поводяться з мобілками, «ай-падами», «ай-подами»,
комп’ютерами та розмаїттям сучасної техніки. Їхня логіка, пам’ять та
парадоксальне мислення шокують на уроках, їх важко чимось здивувати. Але вони потребують уваги, та любові.Волик Галина Павлівна
Сучасний учень: який він? Інтелектуальний і креативний? Духовна особистість,, сповнена прагнень і бажань жити і творити?
Але на жаль, на жаль, це не завжди так. І рік від року тих, хто нічого не хоче, той хто навчання ставить на останнє місце, добрі людські почуття і відносини не цінує, стає все більше.
Їм складно, але бути молодим важко в усі часи.
Але мені подобається в них самостійність, спрямованість на майбутнє, вміння швидко освоювати нові інформаційні технології, користуватися ними, викликає посмішку їх самовпевненість, але насторожує їх споживацьке ставлення до всього і до всіх: мені повинні, для мене зобов'язані і та інше, відсутність якогось внутрішнього такту, вихованості.