
Праця
вчителя оцінюється на основі того, що думає, представляє і повідомляє учитель
про себе сам і порівнюється з об'єктивними показниками. Це має принципове
значення, оскільки сьогодні, по-перше, настав час, коли при оцінці будь-якого
вчителя необхідно враховувати його власну професійну самооцінку
Анкета-тест
на визначення творчого потенціалу вчителя
Так
Ні
За
сприятливих
умов
Деякою
мірою
2.
Якщо вас якась ідея захоплює, то ви думаєте про неї:
незалежно від умов її втілення ;
домагаєтеся її втілення.
3.
Коли захищаєте якусь ідею, то:
можете відмовитися від неї;
аргументи опонентів для вас переконливі;
залишаєтеся при своїй думці, які б аргументи не
вислухали;
зміните свою думку й прислухаєтесь до думки
опонентів.
4.
Хто, на вашу думку, у колективі справді володіє творчими
здібностями в педагогічній діяльності?
5.
Як ви оцінюєте себе з позицій педагогічної творчості?
Рівні: високий,
середній, низький
6.
Які необхідні умови, на вашу думку, для творчої
діяльності вчителя можна створити в гімназії?
7.
Скільки, на вашу думку, творчих учнів у класах, де ви
працюєте (конкретно по кожному)?
8.
Чи вірите ви у свої творчі здібності? Якщо так, то як ви
плануєте їх реалізувати найближчим часом?
Якщо Ви впевнено відповідаєте на запитання і
відповіді є однозначними, то це означає лише одне, Ви творчий вчитель і
потенціалу у Вас достатньо, для того, щоб вигадувати та творити, захоплювати та
дивувати.