Вчителем хімії Скоропадською Світланою Олексіївною в жовтні місяці був проведений семінар на тему: "ВИВЧЕННЯ НОВОГО, АБО РОЗМОВА ПРО ОСНОВНЕ".
-->
-->
МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ РОБОТИ З ТЕКСТОМ ПІДРУЧНИКА
Що
найголовніше для філолога? Знання алфавіту.
Що
найважливіше для математика? Знання таблиці множення.
Що
найважливіше для вчителя? Знання Піраміди сприйняття різних методів навчання.
Можливо,
хтось вважає такий підхід спрощеним, але, незважаючи на суб'єктивізм думки, це
дійсно важливо, якщо важливий результат навчання.
Давайте ще раз охопимо поглядом Піраміду, візьмемо
Читання (10%) і «схрестимо» з Практичною роботою (75%), тоді
середньоарифметична користь для наглих учнів дорівнюватиме 42,5%. Виходить, що
методичні прийоми роботи з текстовими матеріалами дають дуже непоганий результат.
І справа не в цифрах або відсотках (тут треба включити критичне мислення), а в тому,
що треба не боятися пробувати й експериментувати на уроках і знаходити ті
методичні прийоми, які будуть не тільки цікаві, а й по-справжньому ефективні
конкретно для вашого.