Ідеалом
сучасного навчання є особистість не з енциклопедично розвиненою
пам’яттю, а із гнучким розумом, із швидкою реакцією на все нове. Але річ
не в тому, щоб кожний став великим – кожний повинен бути тим, ким він
може стати, якщо реалізує свої можливості. Кожний повинен стати самим
собою.
Відомо, що людина реалізує лише 10% своїх
можливостей. Як за довге людське життя зуміти розкрити себе, свої здібності? Проблема
творчості та її розвитку викликає великий інтерес у педагогів сучасної школи. Тлумачення
поняття «творчість» дав ще давньогрецький філософ Платон:»Усе, що викликає
перехід із небуття в буття, -- творчість»…
Уміння приводити себе в стан, потрібний для
роботи в певний момент часу, -- одне з головних умінь професіонала в будь-якій
сфері. У роботі вчителя – у тому числі. Цьому не навчають у педвузах, і
випускники, які Є професіоналами як вчителі. Виявляються безпомічними як
педагоги-практики. Ті теоретичні знання, які отримує студент на заняттях з
педагогіки та психології, не формують уміння правильно реагувати на позаштатні
ситуації…