Думати легко, а перетворювати думки
в дії - найважча річ на світі
І.В.Гете
Програма роботи комісії вчителів природничо-математичних
дисциплін над методичною темою:
«Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності в
рамках сучасного уроку вчителів природничо-математичного циклу»
Бурхливий
розвиток інформаційних технологій
загострив перед вчителями завдання розширення практики розвиваючого навчання,
використання новітніх технологій навчання, вдосконалення освітніх методик. В умовах становлення інформаційного
суспільства навчальний процес розглядається як засіб розвитку учнів. А
головне завдання педагога полягає в
тому, щоб не лише дати знання, а й створити стійку мотивацію до навчання,
спонукати учнів до самоосвіти, пов'язаної з розвитком їхнього творчого та
критичного мислення.
ПРОГРАМА
Методична
програма підвищення кваліфікації «Інноваційна спрямованість педагогічної
діяльності в рамках сучасного уроку вчителів природничо-математичного циклу»
призначена для вчителів природничо-математичних дисциплін та розрахована на
підвищення кваліфікації в галузі науково - методичного забезпечення розвитку
інноваційної педагогічної діяльності.
Мета:
розвиток професійних компетентностей, що реалізують інноваційний характер
діяльності вчителя у сучасній освіті.
Завдання:
• актуалізація та розвиток знань в області інновацій
сучасної освіти;
• розвиток навичок професійного-особистісного росту;
• оволодіння інноваційними педагогічними технологіями,
інноваційними навичками в галузі науково-дослідної, науково-методичної,
діяльності у ліцеї;
• розвиток професійних умінь інноваційного проектування в
освіті.
У реалізації Програми беруть участь кваліфіковані вчителі, фахівці, що мають успішний досвід інноваційної діяльності, набутий при виконанні попередньої методичної Програми.
Програма передбачає
використання інноваційних освітніх технологій, різних форм навчання в
інтерактивному режимі, моніторинг процесу підвищення кваліфікації.
Інноваційні напрямки діяльності:
- підтримка інноваційних процесів в ліцеї;
- формування єдиного методичного простору на основі
мережевої взаємодії;
- впровадження сучасних форм методичного супроводу та
професійного розвитку вчителів комісії;
- вдосконалення форм узагальнення результативного
інноваційного педагогічного досвіду.
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ
1. Діагностико-теоретичний
(2012-2013 н. р.)
Теоретичне дослідження питання,
проведення діагностик , робота над
індивідуальними методичними темами та самоосвітою вчителя, проведення
анкетування вчителів та виявлення проблем в їх роботі, надання допомоги в оволодінні та освоєнні
інноваційних технологій та вдосконалення
навичок роботи з комп’ютером.
Очікуваний результат
Розробка системи педагогічного
моніторингу методичної роботи, що забезпечує супровід всіх етапів роботи по
темі. Нормативно-правове забезпечення. Розробка програм з кожного пріоритетного
напрямку роботи. Удосконалення форм педагогічної роботи.
2. Практичний (2013-2014 н. р.)
Практичне застосування рекомендацій семінарів,
конференцій їх апробація на практиці, участь у
конкурсах, проведення майстер-класів.
Очікуваний результат
Формування професійної
компетенції педагогів на основі нових педагогічних технологій навчання та створення умов, в яких учень може вибирати
власний спосіб пізнання у відповідності зі своїми особливостями, особистісними
здібностями та пізнавальними
перевагами.
3. Аналітичний (2014-2015
н. р.)
Узагальнення досвіду роботи над
темою, вироблення рекомендацій, підведення підсумків, створення та оформлення
банку педагогічних ідей, творчі звіти вчителів, розробка навчальних,
науково-методичних та дидактичних матеріалів,
випуск електронних посібників та обмін
досвідом на сторінках ліцейського сайту.
Очікуваний результат:
Аналіз отриманих результатів,
фіксація створених прецедентів інноваційної практики та їх закріплення в
локальних нормативних планах методичної комісії, визначення перспектив
подальшого роботи методичних комісій.