"Творчі здібності не створюються, а звільняються" Фергюсон
Фрагмент виховного заходу “Кам'яна веселка” вчитель Скоропадська С.О.
Як створити сприятливу атмосферу для роботи учня? як вирішити проблему мотивації навчання, престижності оцінки, подолання супоречностей між вчителем і учнем. Ці проблеми вирішує кожен вчитель. Коли колектив учнів, захоплений загальним прагненням, поповнювати і поглиблювати свої знання. то наступає атмосфера творчості, співпрації, іноді важко буває прокласти межу між уроком і виховним заходом.
Фрагмент виховного заходу
“Суд над шкідливими речовинами” вчитель Скоропадська С.О.
Частіше всього суміжні науки – це фізика,
біологія, екологія, географія. А ось як може хімія інтегруватись з історією?
З'ясувалося, що може. І це довели вчителі ліцею Скоропадська С.О. та Смоляр
І.В., які провели захід до річниці голодомору. Про голодомор 1932-1933 років на
Україні тепер знають не тільки на пострадянському просторі, а і у світі. Про
причини, внаслідок яких він був, існують різні версії. Увазі ліцеїстів була представлена версія, яка мало
відома широкому загалу. Учні дізналися про гуму та каучук; відкриття Сергія
Васильовича Лебедєва по виробництву синтетичного каучуку, яке спричинило
справжню гумову революцію у СРСР; технологію виготовлення синтетичного каучуку
з етанолу та наслідки реалізації цього виробництва для народу України. Даний
захід сприяв як розширенню міжпредметних зв'язків, так і патріотичному
вихованню молоді.