15 січня 2014 р.

ТВОРЧИЙ ЗВІТ ЖИХАРЄВОЇ ТЕТЯНИ ВАСИЛІВНИ

Творчий звіт вчителя – форма методичної роботи спрямованої на пошук підтримку і пропаганду прогресивного педагогічного досвіду вчителя, а також діяльності всього педагогічного колективу з питань нових технологій, організації навчально-виховної та методичної роботи в закладах освіти.



ЗВІТ ПРО РОБОТУ НАД МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ

Творчий звіт педагога, що атестується, на спільному засіданні МК ліцею

Жихарєвої Тетяни Василівни

     Протягом звітного періоду з 2009 по 2014 викладає у Київському обласному ліцею-інтернаті фізичної культури та спорту  предмет  математику, інформатику, технології, економіку, є координатором роботи ліцейського сайта, спеціаліст вищої категорії

     За цей період було виконано таку роботу:

1.   Навчально-методична:
•       методичні розробки: «Календарно-тематичне планування з математики 10-11 , інформатики 9-11, технологій 10 », «Поурочні плани з математики 11, технологій -11»,
•    відкриті уроки: «Похідна та її застосування» 11 кл, «Властивості тригонометричних функцій» 10 кл., «Стандартний вигляд числа» 8 кл.;
•    навчально-методичне забезпечення предмету: «Навчально-методичний комплекс з інформатики 9», «Навчально-методичний комплекс з економіки 11»;
•       інструктивно-методичні матеріали до семінарських, практичних, та лабораторних робіт: «Методичні рекомендації щодо розв’язування олімпіад них завдань з математики» - проектна робота на курсах підвищення кваліфікації; «Методичні рекомендації щодо викладання варіативного модулю «Дизайн шкільних та офісних приміщень. 10 клас»  
•       завдання та методичні рекомендації для самостійної роботи учнів тощо:
•       матеріали контролю знань: моніторинг успішності ліцеїстів по групах,самостійні роботи та контрольні роботи;
•       тести контролю знань:  різнорівневі тестові завдання, індивідуальні завдання, різнорівневі завдання для контрольних робіт.

    2.   Результати роботи:
•       з кожним роком навчальна діяльність здійснюється на біль високому рівні, при проведенні уроків, складанні тестових, самостійних та контрольних завдань, забезпечував сприятливі умови для досягнення усіма ліцеїстами базового рівня підготовки, що відповідає Державному Стандарту математичної освіти, і також засвоєння учнями, які проявляють інтерес до предмета навчального курсу на більш високому рівні.

    3.   Позакласна робота:
       І турі олімпіад з математики та інформатики;
       проведення міжнародних конкурсів з математики та інформатики «Олімпус», «Кенгуру», «Бобер» , «Мультитест», «Альбус»;
       тиждень педагогічної майстерності фізико-математичних дисциплін;
       тиждень Безпечного Інтернету;
       виховний захід «Своя гра»;
       фестиваль комп’ютерних презентацій;
       проведення міжнародних конкурсів з математики та інформатики «Бобер», «Кенгуру»
       підготовка учнів до ЗНО з математики;
       «Портфоліо ліцею»
       Сайт КОЛІФКСу

 4.   Підвищення кваліфікації:
                   11-22.02.2013 р. курси підвищення кваліфікації вчителів математики «Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення математики», захистила проект на тему «Методичні рекомендації щодо розв’язування олімпіад них завдань з математики»;  
                   20.09.2011-07.02.2012р. курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики та технологій за інтегрованою програмою, захистила проекти з тем «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках інформатики» та «Методичні рекомендації щодо викладання варіативного модулю «Дизайн шкільних та офісних приміщень. 10 клас»  індивідуально;
                   28.11.-09.12. 2011р. курси підвищення кваліфікації вчителів економіки «Сучасні підходи до викладання основ економіки в школі», захистила проект на тему: «Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках економіки»;
       післякурсова самоосвітня діяльність відбувається за затвердженим планом та спрямована на роботу над науково-методичною темою «Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів на уроках інформатики та математики

  5.   Робота в МФ (методичні форми):
       на рівні навчального закладу:  проведення тренінгових занять за програмою «Intel - навчання для майбутнього»;
  на обласному рівні - проведення семінарського заняття для заступників директорів з навчально-виховної роботи інтернатних закладів з теми «Використання ІКТ у навчально-виховній діяльності закладу»; презентація діяльності закладу на семінарських заняттях  директорів інтернатних закладів;
       практична конференція «Активізація розумової діяльності при проведені усного рахунку на уроках математики».
       семінари-практикуми: «Основні методи внутрішньої мотивації учнів до навчання під час уроку», «Інтерактивна дошка- новий інструмент вчителя»;
       педагогічні читання: «Учителю, надихни мене на творчість», «Позитивне мислення в освітянській діяльності»;
        методичні бюлетені: «Використання комп’ютерної підтримки при викладанні предметів природничого циклу», «Реалізація міжпредметних зв'язків при вивченні інформатики в загальноосвітній школі», «Як допомогти учневі вчитися», «Використання інформаційних технологій на уроках економіки» .

    6.   Перелік публікацій та методичних матеріалів, представлених педагогом  до атестації.
       Парабола (електронний посібник), 2013;
       Все про кути (електронний посібник), 2012;
       Ілюстрований довідник  «Математика навколо нас», 2011.
       Ілюстрований довідник  «Математичний вернісаж», 2010.
       Тригонометрія життя 2009
       Портфоліо кафедри природничо-математичних дисциплін, 2008.
       Бути різними для різних, 2009.

    7.   Виконання програм та іншого педагогічного навантаження.
       навчальна програма з математики, інформатики, економіки, технологій  завжди виконується в повному обсязі з обов’язковим виконанням усіх контрольних, практичних робіт, передбачених навчальною програмою

8.  Розвиток навчально-технічної бази:
       оновлення навчально-методичного забезпечення кабінету(дидактичних матеріалів з предметів, що викладаю);
       придбані нові навушники, вебкамера, горщики для вазонів, ноутбук, антивірусні програми;
       постійно підтримується санітарний порядок  та озеленення в кабінеті;

9. Інша робота:
       є відповідальною особою ЄБДО з 2013 р.;
       дизайнерські розробляю, технічно створюю та підтримую майже всі веб-проекти ліцею;
       виконую роботи щодо оформлення ліцейських дипломів, запрошень, грамот та інше;
       виступаю у ролі технічного консультанта у комп’ютерної та Інтернет підтримки навчального процесу в закладі;
       приймаю активну участь у загально ліцейських заходах;
       дотримуюся режиму роботи та адміністративних вимог щодо виконання посадових обов’язків;
       працюю творчо та наполегливо.


План самоосвітньої діяльності
№ з/п
Зміст діяльності
Вид звіту
Термін виконання
1.
Вивчати:
· нові урядові документи в галузі освіти, накази і розпорядження  МО України, нормативні документи про освіту, школу,  державну підсумкову атестацію, інструктивні матеріали щодо ведення класних журналів та іншої навчально-методичної документації

Тези

Протягом року
2.
Опрацювати:
· інструктивно-методичні рекомендації  про викладання математики, інформатики, технологій  та економіки у 2013-2014 н.р.;
· літературу про інтерактивні методи навчання та методи активізації діяльності учнів на уроці;
· методичні рекомендації з періодичної преси;
·  досвід впровадження креативних методів навчання та використання його на власній педагогічній практиці.

Тези


Виступ на засідання МО
 Тези
 Конспекти уроків.

Вересень


Протягом року
3.
Розробити:
· уроки та виховні заходи з використання інтерактивних методів навчання;    

Конспекти

Протягом року
4.
Проводити:
·  заняття зі здібними дітьми по реалізації їх творчих потенціалів;
·  індивідуальні заняття з учнями по предметам;
·  тиждень фізико-математичних дисциплін; 

План занять

Звіт
Звіт

Протягом року
5.
Прийняти участь:
·  у творчих виставках
·  засіданнях МО, педрадах, нарадах, семінарах
·  конкурсах, акціях

Матеріали виступів
звіти

Протягом року