7 листопада 2014 р.

Вчимося долати неуспішність


Кожен учитель мріє про те, щоби учні мали інтерес до його предмету, адже в цьому є запорука успішного навчання – якщо учневі цікаво на уроці, то він завжди уважний і активний, не обмежується лише інформацією з підручника, а буде користуватися додатковою та довідковою літературою, в нього завжди будуть виникати запитання.
 Семінар, що відбувся 6 листопада 2014року, був присвячений саме цим питанням. Відповіді на них пропонувала вчитель хімії Скоропадська С.О..Вчителі почули нескладні правила диференційованого навчання, які допоможуть подолати неуспішність сучасних учнів. Увага була акцентована на актуальності  цієї теми і для нашого закладу через високу завантаженість дітей.

Чи можливо, щоб всі учні встигали у навчанні? Які причини невстигання учнів? Кожен в педагогів стикався з проблемою прогалин у знаннях дітей. Якщо не вирішити її своєчасно, то вона починає наростати як сніговий ком — нове «незнання» накладається на старе. Чи так уже ускладнена програма, чи сьогоднішні діти не готові до сприйняття її? Що треба враховувати, навчаючи дітей?
Вирішальне  значення для успішного навчання є  працездатність  учня. Поєднання розвинених здібностей з високою працездатністю учня є тим ідеалом, про який мріють усі вчителі.

 Виступ завершився висловом німецького педагога Адольфа Дистервега про те, що тільки учень проходить у кілька років дорогу, на яку людство витрати­ло тисячоліття. А завдання вчителя – допомогти йому в цьому та запалити вогник радості пізнання.