10 грудня 2013 р.

Інноваційні технології сучасності або інтернет-урок



Як і все нове Інтернет-урок – це нові технології, які викликають масу емоцій та вражень у дітей. Але не можна завантажувати такими уроками свій предмет, так як це було б не цікаво, якби такі уроки проводилися б кожного дня.  Так само як і використання електронних презентацій на кожному уроці сприймаються не на стільки яскраво та емоційно. Потрібно постійно змінювати методику, додаючи різні супроводи уроку, при цьому пам’ятаючи, що живе слово вчителя ніхто не відміняв. Цих принципів притримуються і вчителі нашого ліцею. Тому знаходяться в постійному пошуку нових методик, прийомів. 

На думку вчителів математики Жихарєвої Тетяни Василівни та Усової Алли Анатоліївни інтентет-уроки  сприяють більш глибокому засвоєнню навчального матеріалу. Ці уроки викликають в учнів інтерес та зацікавленість. Завдяки Інтернету урок не є обмеженим територіальними рамками та ресурсами для навчання. Сучасні технології дозволяють безперешкодно долати будь-які відстані в пошуках інформації. Діти на таких уроках почувають себе вільно та впевнено, а також мають можливість продемонструвати свої знання широкому кругу людей. Для цього і вчитель сам має володіти цими навиками, щоб доступно довести технології до учня. 



  
  Такий урок з алгебри пройшов в стінах нашого ліцею. Тема цього уроку: «Стандартний вид числа. Запис чисел в стандартному вигляді». Урок проходив  паралельно в двох групах. За допомогою відеозвязку учні двох груп мали можливість бачити один одного, спілкуватися в процесі розв’язування вправ та сприйняття нового матеріалу.
Це все відбувалося в режимі реального часу. Гості із числа вчителів-колег та адміністрації відмітили насиченість такого уроку інтернет ресурсами та вдалим виховним аспектом спрямованим на здорове харчування. Адже вчителі математики пов’язали запис чисел в стандартному вигляді, з вмістом корисних хімічних елементів, а саме вітамін, які містяться в яблуках. У кожного ліцеїста на згадку про шкільні роки від цього уроку залишиться смак запашного яблука, як і ще одне нагадування про математику, як науку, яка стосується всього і всіх.